VirtueMart
Budžets:
Atlikums:

TOP10

Jaunumi arrow Little Book of Louis Vuitton : The Story of the Iconic Fashion House



Little Book of Louis Vuitton : The Story of the Iconic Fashion House
Skatīt pilna izmēra attēlu


Prece nav noliktavā.
Pēdēja pārdošanas cena

Little Book of Louis Vuitton : The Story of the Iconic Fashion House

Autors: Karen Homer
Izdevniecība: Welbeck Publishing Group
Izdošanas gads: 2021
Valoda: Angļu
Produkta veids: Cietie vāki
ISBN: 9781787397415
Lapaspušu skaits: 160
Sērija:
Ievadīšanas datums: 09.09.2021

Anotācija:
Little Book of Louis Vuitton is the pocket-sized and fully illustrated story of one of the world's most luxurious fashion houses. Louis Vuitton's monogrammed bags have been seen on the arms of celebrities and royals alike for over 150 years. From the young Louis seeking his fortune in Paris through to two world wars, the Great Depression, the Jazz Age and the Swinging Sixties, there is no era in which this most opulent of brands hasn't thrived.
Detailing the global expansion of Louis Vuitton in the 1980s, the creation of the powerful fashion conglomerate LVMH, and the appointment in 1997 of Marc Jacobs, this is the story of a transformation from luggage company to high-fashion label. Louis Vuitton's continued evolution under the creative direction of Nicolas Ghesquiere and Virgil Abloh is also depicted through fabulous images and captivating text.
------------------------------------------------------------------------
Mazā Louis Vuitton grāmata ir kabatas izmēra un pilnībā ilustrēts stāsts par vienu no pasaules greznākajiem modes namiem. Louis Vuitton monogrammas somas ir redzamas uz slavenību un karalisko roku rokām vairāk nekā 150 gadus. Sākot ar jauno Luisu, kurš meklē savu laimi Parīzē, līdz diviem pasaules kariem - Lielo depresiju, džeza laikmetu un svārstīgajiem sešdesmitajiem gadiem - nav neviena laikmeta, kurā šis bagātīgākais zīmols nebūtu uzplaucis.
Sīki aprakstot Louis Vuitton globālo paplašināšanos astoņdesmitajos gados, spēcīgā modes konglomerāta LVMH izveidi un Marka Džeikobsa iecelšanu 1997. gadā, šis ir stāsts par pāreju no bagāžas kompānijas uz augstas modes preču zīmi. Louis Vuitton nepārtrauktā evolūcija Nicolas Ghesquiere un Vergilija Abloh radošā vadībā tiek attēlota arī ar pasakainiem attēliem un valdzinošu tekstu.