VirtueMart
Budžets:
Atlikums:

TOP10

Jaunumi arrow Tarzan Economics : Eight Principles for Pivoting through Disruption



Tarzan Economics : Eight Principles for Pivoting through Disruption
Skatīt pilna izmēra attēlu


Prece nav noliktavā.
Pēdēja pārdošanas cena

Tarzan Economics : Eight Principles for Pivoting through Disruption

Autors: Will Page
Izdevniecība: Simon & Schuster Ltd
Izdošanas gads: 2021
Valoda: Angļu
Produkta veids: Cietie vāki
ISBN: 9781471190919
Lapaspušu skaits: 336
Sērija:
Ievadīšanas datums: 20.07.2021

Anotācija:
A stunning new insight into how the most crucial lesson you can learn in today's challenging business environment is how to change the fundamentals of what you do, rather than carry on fighting a battle that is already lost. The near destruction of the music industry at the hands of online piracy and its subsequent recovery on the backs of digital streaming platforms is more than just the biggest story of disruption and reinvention of the digital age. It is also a trove of insights on how to confront the metamorphosis we are all facing in dealing with the Covid-19 era, as accelerating tech and economic changes reshape our work, our play and our very minds.

Will Page, Spotify's first chief economist, extrapolates music's journey into eight guiding principles for pivoting through the ubiquitous disruption in nearly all industries. Expect the unexpected with transferable lessons coming from Starbucks, Tupperware and even Groucho Marx. The notion of 'Tarzan Economics' ties these principles together: a framework for recognising and acting on disruption, by letting go of the old vine and grabbing onto the new.

Page joyfully brings these insights to life and provides a guide for knowing not just how to grab the new vine, but when. He assesses the new dynamics of the 'long tail', identifies friends and foes in the battle for scarce attention and provides a practical tool for discovering the right role for each of us to succeed in this new modern world. As we emerge from the unprecedented disruption of a global pandemic, Tarzan Economics shows all of us - individuals, organisations and institutions - that if the vine we are holding onto is withering, we can have confidence to reach out for a new one in 2021 and beyond.
--------------------------------------------
Apbrīnojams jauns ieskats par to, kā vissvarīgākā mācība, ko jūs varat iemācīties mūsdienu izaicinošajā biznesa vidē, ir tas, kā mainīt darbības pamatus, nevis turpināt cīņu jau zaudētā cīņā. Mūzikas industrijas gandrīz iznīcināšana tiešsaistes pirātisma ietekmē un tās turpmākā atgūšana digitālo straumēšanas platformu paspārnē ir vairāk nekā lielākais digitālā laikmeta pārtraukšanas un atjaunošanas stāsts. Tas ir arī ieskatu krājums, kā stāties pretī metamorfozei, ar kuru mēs visi saskaramies, strādājot ar Covid-19 laikmetu, jo paātrinātas tehnoloģiju un ekonomiskās pārmaiņas pārveido mūsu darbu, spēli un mūsu pašu prātu.

Vils Peidžs, Spotify pirmais galvenais ekonomists, mūzikas ceļojumu ekstrapolē astoņos pamatprincipos, lai virzītos cauri visuresošajiem traucējumiem gandrīz visās nozarēs. Sagaidiet negaidīto ar mācībām/atziņām no Starbucks, Tupperware un pat Groucho Marx, kuras var pārnest uz citām nozarēm. "Tarzan Economics" jēdziens sasaista šos principus: principi traucējumu atpazīšanai un pretdarbībai, atlaižot veco vīnogulāju un satverot jauno.

Peidžs ar prieku atdzīvina šīs atziņas un sniedz ceļvedi, lai uzzinātu ne tikai to, kā paķert jauno vīnogulāju, bet arī to, kad. Viņš novērtē “garās astes” jauno dinamiku, identificē draugus un ienaidniekus cīņā par nepietiekamu uzmanību un sniedz praktisku instrumentu, lai atklātu pareizo lomu, lai katrs no mums gūtu panākumus šajā jaunajā mūsdienu pasaulē. Kad mēs izkļūstam no bezprecedenta globālās pandēmijas pārtraukuma, Tarzan Economics mums visiem - indivīdiem, organizācijām un institūcijām - parāda, ka, ja vīnogulājs, pie kura turamies, novīst, mēs varam būt pārliecināti, ka 2021. gadā un turpmāk varēsim meklēt jaunu.