VirtueMart
Budžets:
Atlikums:

TOP10

Jaunumi arrow Build Your Sales Tribe : Sales in the Information Age



Build Your Sales Tribe : Sales in the Information Age
Skatīt pilna izmēra attēlu


Prece nav noliktavā.
Pēdēja pārdošanas cena

Build Your Sales Tribe : Sales in the Information Age

Autors: Steve Schrier
Izdevniecība: Unbound
Izdošanas gads: 2021
Valoda: Angļu
Produkta veids: Mīkstie vāki
ISBN: 9781783528783
Lapaspušu skaits: 256
Sērija:
Ievadīšanas datums: 20.07.2021

Anotācija:
"The world of sales is undergoing a massive change: the world is getting smaller, data is getting bigger, communication is becoming easier, and buyers are empowered like never before. Build Your Sales Tribe is a manual for navigating this change and bringing your business into the future. It is based on a fundamental tenet: if you don't have a solid commercial approach, scaling a business is near impossible.

In the Information Age, generalist salespeople for 'simple sales', those used by most business-to-consumer (B2C) and some business-to-business (B2B) organisations, are becoming redundant. Businesses need the right approach to more complex sales - one that has value for both the buyer and seller. This book guides the reader through setting up functions and foundations that will allow them to build a successful approach to sales and find the right salespeople for the job.

It delivers advice and offers a series of practical projects on a wide range of topics frominterview questions to targeting customers, pricing models to measurement, ethical approaches in selling to diversity and inclusion, negotiation techniques to account management and much, much more.

"
--------------------------------------------
"Pārdošanas pasaulē notiek milzīgas pārmaiņas: pasaule kļūst mazāka, dati kļūst lielāki, saziņa kļūst vieglāka un pircēji ir pilnvaroti kā nekad agrāk. Build Your Sales Tribe ir rokasgrāmata, lai virzītos uz šīm izmaiņām un piesaistītu savu biznesu. nākotnē. Tā pamatā ir būtisks princips: ja jums nav stingras komerciālas pieejas, uzņēmuma mērogošana ir gandrīz neiespējama.

Informācijas laikmetā vispārējas nozīmes “vienkāršās pārdošanas” pārdevēji, tie, kurus izmanto lielākā daļa uzņēmumu starp patērētājiem (B2C) un dažas uzņēmējsabiedrības (B2B) organizācijas, kļūst lieki. Uzņēmumiem ir vajadzīga pareiza pieeja sarežģītākai tirdzniecībai - tai ir vērtība gan pircējam, gan pārdevējam. Šī grāmata palīdz lasītājam izveidot funkcijas un pamatus, kas ļaus viņiem izveidot veiksmīgu pieeju pārdošanai un atrast pareizos pārdevējus šim darbam.

Tas sniedz padomus un piedāvā virkni praktisku projektu par visdažādākajām tēmām, sākot no intervēšanas jautājumiem līdz mērķauditorijas atlasei, cenu modeļiem līdz novērtēšanai, ētiskām pieejām pārdošanā daudzveidībai un iekļaušanai, sarunu metodēm kontu pārvaldībā un daudz, daudz vairāk.

"