VirtueMart
Budžets:
Atlikums:

TOP10

Info: Jūsu pārlūks nepieņem sīkdatnes. Lai varētu ielikt produktus grozā un tos nopirktu, Jums ir jāiespējo sīkdatnes (cookies).
Jaunumi arrow Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā



Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā
Skatīt pilna izmēra attēlu


Cena: 15.50 €

Tūrisma uzņēmuma vadīšana kultūras atšķirību kontekstā

Autors: Ēriks Lingebērziņš
Izdevniecība: Turība
Izdošanas gads: 2017
Valoda: Latviešu
Produkta veids: Mīkstie vāki
ISBN: 9789934543135
Lapaspušu skaits: 271
Sērija:
Ievadīšanas datums: 05.10.2017

Anotācija:
Grāmatai ir praktiska nozīme, jo pirmo reizi Latvijā pētītas tūrisma pakalpojumu produktu vērtēšanas sakarības kultūras atšķirību kontekstā, un pētījuma rezultāti ir izmantojami ne tikai Latvijas tūrisma uzņēmumu darbā. Grāmatā ir aplūkota kultūras atšķirību nozīme dažādu tūrisma nozares uzņēmumu darbībā, gidu un grupu vadītāju, tūrisma uzņēmuma darbinieku komunikācijā ar tūristiem un sadarbības partneriem. Tie ir izmantojami arī tirgus segmentēšanā, balstoties uz patērētāju apmierinātības pētījumā iegūtajiem datiem, ņemot vērā kultūru atšķirības. Autors ir izstrādājis praktiski izmantojamu tūrisma uzņēmuma vadīšanas modeli, lai skaidrotu tūrisma uzņēmuma darbības galvenos principus, kā arī atsevišķu pakalpojumu sniedzēju un darbinieku nozīmi uzņēmuma vērtības piedāvājuma attīstīšanai. Modeļa universālums ļauj izmantot atseviš- ķus tā blokus, pētot noteiktus uzņēmuma darbību raksturojošus procesus